25/11/2024
ПочетнаUncategorizedСКОПСКИОТ АЕРОДРОМ ЈА ДОБИ НАГРАДАТА ЗА КВАЛИТЕТ НА АЕРОДРОМСКИ УСЛУГИ ЗА 2022...

СКОПСКИОТ АЕРОДРОМ ЈА ДОБИ НАГРАДАТА ЗА КВАЛИТЕТ НА АЕРОДРОМСКИ УСЛУГИ ЗА 2022 ГОДИНА

Ова е 8-ми пат како Меѓународниот совет на аеродроми ќе ја додели наградата на ТАВ Македонија, за Меѓународниот Аеродром Скопје, врз основа на мислењата дадени од патниците, по наградите добиени во 2012, 2013, 2015, 2018, 2019, 2020 и 2021

Меѓународниот Аеродром Скопје повторно ја доби Наградата за квалитет на аеродромски услуги (Airport Service Quality Award), овој пат за изминатата 2022 година, од страна на Меѓународниот совет на аеродроми (Airports Council International World), известуваат од ТАВ Македонија.

Меѓународниот Аеродром Скопје повторно ја доби Наградата за квалитет на аеродромски услуги (Airport Service Quality Award), овој пат за изминатата 2022 година, од страна на Меѓународниот совет на аеродроми (Airports Council International World), известуваат од ТАВ Македонија.

Реномираната организација, со седиште во Монтреал, Канада, денеска, 6-ти март 2023 година, ги објави аеродромите добитници од сите континенти, региони и држави на светско ниво.

Според категоризацијата на ACI за 2022 година, Меѓународниот Аеродром Скопје е награден со ASQ-наградата за 2022 година во следниве категории:

  • Најдобар аеродром од 2 до 5 милиони патници во Европа
  • Аеродром со најпосветен персонал во Европа
  • Најлесно аеродромско патување во Европа
  • Најпријатен аеродром во Европа
  • Најчист аеродром во Европа
  • „Програмата за квалитет на аеродромските услуги ни донесе неколку клучни одредници за евалуација на услугите што им ги нудиме на нашите патници додека се на аеродромот. Од 2012 година, низ годините, ние постојано ги користиме тие одредници за да го подобриме квалитетот на нашите услуги. Врз основа на предлозите и коментарите на патниците дадени во анкетата за квалитет на аеродромските услуги, воведовме бесплатен безжичен интернет на аеродромот, поставивме станици за полнење мобилни уреди, отворивме просторија за пушење во воздухопловната, односно безбедносно ограничената зона. Минатата година ги реновиравме тоалетите на аеродромот и отворивме нова, преуредена бесцаринска продавница, со проширен асортиман на производи и брендови. Пред неколку дена го отворивме и новиот, реновиран ресторан, Cakes & Bakes. Внимателно ги следиме показателите за квалитет на аеродромските услуги и знаеме дека треба да се направат уште многу работи со цел да се подобри целокупното искуство на патниците. На патот кон оваа цел, секогаш сме во тесна соработка со нашите сестрински компании: BTA (храна и пијалаци); ATU (бесцарински продавници); TAV Technologies (ИТ услуги); TAV MOS (комерцијални услуги) и Euroclean (услуги за одржување хигиена). Ќе продолжиме да ги слушаме нашите патници и да креираме додадена вредност во нивните приказни за патувањата од Меѓународниот Аеродром Скопје“, изјави Метин Батак, Генерален директор на ТАВ Македонија.

Скопскиот аеродром спаѓа во панел за ASQ во кој минатата година беа опфатени 10 аеродроми, со големина од 2-5 милиони патници годишно, во Европа. Покрај главниот аеродром во Северна Македонија, другите аеродроми од кои се состои овој панел се следниве: шпанските аеродроми Мадеира и Менорка; чилеанскиот аеродром Сантијаго; аеродромите Сола и Ваернес во Норвешка; аеродромот во Тбилиси, Грузија; естонскиот аеродром во Талин; италијанскиот аеродром Торино и аеродромот во Загреб, Хрватска.

„Програмата за Квалитет на аеродромските услуги не само што мери и креира одредници, туку исто така им овозможува на аеродромите од сите големини прилика за континуирано учење и подобрување за да достигнат нови височини во совршеното искуство на патниците. Новите категории не само што го рефлектираат растот на програмата, туку исто така ја отсликуваат и еволуцијата на потребите на патниците. За тоа не може да се преговара – аеродромите мора внимателно да го слушаат гласот на клиентите за да можеме да продолжиме да им служиме на луѓето и заедниците на одржлив и флексибилен начин. Ова е патот напред.“ изјави Луис Фелипе де Оливеира, Генерален директор на ACI World.

Од податоците собрани во 465.000 анкетни прашалници во 2022 година, 75 аеродроми ширум светот освоија 144 награди. Категориите за наградите ја вклучуваат долгогодишната категорија Најдобар аеродром според големина (број на патници на годишно ниво) и регион, како и новите категории што се воведени оваа година каде е одразена еволуцијата на потребите на патниците: Аеродром со најпосветен персонал во Европа, Најлесно аеродромско патување во Европа, Најпријатен аеродром во Европа, Најчист аеродром во Европа.

spot_img
ПОВРЗАНИ ОБЈАВИ

НАЈНОВИ ОБЈАВИ